riseandfly

Alla inlägg den 13 april 2016

Av Jeanette Andersson - 13 april 2016 16:24

 

Har ni precis som jag haft drömmar se världen ? uppleva drömmarna men inte haft ekonomin som täcker drömmarna .? 

Vad skulle ni gjort om ni vann 1-2 miljoner just idag ? 

De flesta svarar resa =) detta för att detta är allas dröm men tyvärr inte allas verklighet ..

Vad stoppar oss då för att resa ? jo ekonomin mestadels tiden finner vi alltid =)

Om jag säger att jag har lösningen på dina drömmar båda att resa billigast , billigaste hotell , flyg , aktiviteter mm .

Skulle du vilja ha mer info då ? 

kanske även jobba med det ? tjäna extra pengar eller bara rent av njuta o resa runder =) 

Jag jobbar för världens bästa Lifestileclub där vi gör detta möjligt för dig både som 

- Privat medlem 

- Företag 

- Föreningar 

- Vi har 2 medlemskap : 

- Ett för den där som vill resa lite mindre 

- Och en för den som vill resa mer & bli otroligt bortskämd med det bästa erbjudande och extra extra =) 

- Vilket väljer du ? 

- Vill du ha mer info ? 

- Här betalar man en gång i livet ett medlems skap som dessutom går bara till dig själv ingen annan ..

- Alltså : 

-Ett medlemskap räcker för hela din familj och en vän ..

- Alla resor lika biligt som du på ett enda medlemskap du betalt en gång i ditt liv 

& dessutom till dig själv .. otroligt va ? 

- Man månads sparar en gång / månad till dig själv som du kan ha resa för 1 år efter ..

- Men medlemskapet kan du resa upp direkt , endast månads sparet ska sparas 1 år ..

- Du får detta som medlem : 

- Egen bokning sida 

- 24 timmars suppport 

- Consigiuell service = din egna guid 

- Transfer fram och tbx på ena medlemskapet 

- Incheckning redo 

- Rateshrinker 

-Pris garanti 

- Dream trips världen över 

- Rabatter 

- Aktiviteter innan avresa upp till 20-70 % billigare 

- Utvalda affärer 

För en enda gångs medlemsavgift som är dina egna rese pengar direkt har du allt detta .. vill du sen ha med vänner då är det så här : 

- 4 vänner oavsett vilket medlemskap du väljer = gratis månads spar 

- Så alltså 4 vänner blir fri sparande för dig istället får du : 

- som guld medlem med 4 intresserade med : 5000 resa för varje år / hela livet 

- som Platium medlem : 10000 resa för varje år / hela livet med 4 kunder med .

- Tänk dig vilket företag ger dig detta hela livet svaret är : ingen mer än vårt .


Så här har ni det framtidens rese sätt och arbete .. 

Vill du istället : 

- Jobba 40 år 

- ca 40 timmars arbete i veckan 

- få 40 % mindre betalt som pensionär ? 

- Tänkte väl det inte jag heller =) 

- Så här ger jag er chansen ta den hör av er lämna uppgifter och jag hör av mig =) 

- kanske vill ha travel party jag kommer håller det =) 

Presentation


We must take Adventures.. In order to know where we truly belong.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards